Dagen köp

Jaha.. Idag så var första gången för terminen på min dans! Det var skit kul! jag har verkligen saknat min lärare under sommaren :) Efter dansen så gick jag och min mamma in på Stadium XXL och köpte en rockring :P Det är ingen sån vanlig rockring i plast utan detta är en riktig tränings-rockring. Jag hade glömt av hur roligt det var att rocka rockring! Hur bra är du på det?? Komentera ditt svar :)
Är du nyfiken på vilka låtar vi har på dansen??
Inna - Hot
Justin Bieber & Sean Kingston - Eenie Meenie
Tom Pulse - Cuando
Daft Punk - Technologic
Rihanna - Breakin Dishes
Safri Duo - Rise
Cheryl Cole - Fight for This Love
Eric Saade - Sleepless
Black Eyed Peas - Rock That Body
Shakira - Waka Waka
Jag är mest nöjd med den sista låten :P Mitt motto med låten:
THIS TIME FOR AFRICA... NEXT TIME FOR BRAZIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0